12 de fev de 2013

Pensamentos e sentimentos que sufocam.


Mais uma vez, começo um post de um jeito e vou terminar de outro. 
Tantas coisas que preciso colocar para fora que, eu me perco em tantos sentimentos.
Um deles é o sentimento de ser um zero à esquerda.
Sim é assim que me sinto agora, um zero à esquerda.
30 e poucos anos e não sou formada em nada. Mal falo Inglês ( coisa que eu adoro), não viajei no carnaval, não saí com amigos e amigas, minha vida sentimental é uma piada.
Piada bem sem graça diga-se de passagem.
Eis que recebo uma msg via Facebook que diz: 
"Chel, nos dias que estou triste, vou à sua página e dou gargalhadas com suas loucuras, seus posts."
Pois é. Eu divirto os outros. Não consigo divertir a mim mesma. Sou engraçada? Tá isso faz parte de mim.
Talvez seja uma válvula de escape, uma máscara. Há poucos dias "comemorei" um ano que um simples "oi" me deixou arrasada. Seria o ultimo pessoalmente. Doeu. E ainda dói só de lembrar. Sim ainda dói e muito.
"Aaahhhhh Rachel, para com isso! Parte para outra!!!!" 
Fácil falar né? Principalmente quando se tem alguém disponível pra vc na esquina debaixo da sua casa.
"Ahhh Rachel, para de drama..." Drama??? Um pouco.
Eu estou sendo torturada por turbilhões de pensamentos e sentimentos.
E então decidi viver um pouco mais. Decidi que este ano ia fazer coisas que eu gosto com mais frequencia.
Fiz? Não. Estou para colocar minhas unhas de porcelana há 3 meses e não coloco.
Já decidi o que quero fazer no meu cabelo, mas já me disseram que ficará esquisito, já desisti de mudar esta merda também.
Eu tinha planos de ir à exposição "Esplendores do Vaticano", mas a grana deste mês mal deu para pagar as contas e comprar uma bota.
No trabalho, estou me sentindo a mais inútil das funcionárias. 
E se eu for falar "do coração..." dá medo.
Muita das vezes me pego imaginando situações que eu gostaria de viver. Mas logo vem uma voz do além e diz: "Para já com isso, esquece. Não é pra vc."
Coisa de louco né? Mas não é não. Eu ouço isso mesmo.
E esta mesma voz me faz desejar que uma tragédia aconteça, na vida de uma pessoa.
Que tragédia é essa, conto-lhes: Chego a desejar a morte de duas pessoas inocentes. 
E para que? Porque? Em nome de um sentimento chamado atração física. Português bem claro e escrachado? TESÃO.
Está tudo errado. E se isso acontecer, quem garante que eu vou ficar no lugar desta pessoa?
Difícil. O que há de errado comigo? 
Sinceramente eu não sei.

Assim, vou vivendo. 


4 comentários:

usha.digitalinfo disse...

Meenakshi hotel is the best hotel in jaipur, which is near of rail way station, it’s a reasonable luxury hotel which provide facilities in affordable rate. I think its more affordable hotel because it’s a heritage hotel also, once some one used to visit here I think no one can’t refuse for its facility best service.


jaipur budget hotel


railway station hotel jaipur


online hotel booking in india


hotels in jaipur


jaipur hotel packages


discount hotels in india


hotel at jaipur


hotels in india


cheap hotels india


cheap hotels jaipur


budget hotels india






Leading hotel in jaipur providing budgeted accommodation in jaipur with 3 star hotels facility.

railway station hotel


railway station hotel jaipur


budget hotel jaipur


3 star hotels in jaipur


jaipur hotel packages


hotel packages


discount hotels in india


discount hotels


cheap hotels india


cheap hotel deals


hotel near railway station



We have Heritage hotel in jaipur, our hotels tariff are very Reasonable in comparison with other hotels in jaipur, we provide Luxury and Cheap hotels in jaipur.


jaipur hotel packages


hotel packages


railway station hotel


station hotels


cheap hotels


budget hotel


luxury hotels


economical hotels


heritage hotels


best luxury hotels


honeymoon suite

usha.digitalinfo disse...

Hotel meenakshi is the one of the best hotel in jaipur, which have economical tarrif also.


economy hotels


affordable hotels


heritage hotels


hotel query


hotels tariff


cheap hotels jaipur


Hotel Reservation


luxury hotels


reasonable hotels


comfortable hotel




Hotel meenakshi has different hotel packages for jaiur every body can come here who wants visit to jaipur.


budget price hotels


hotel packages


premium hotels


online hotel reservation


hotel bookings


economic hotels


hotel halls


travel agent commission for hotels


best commission for hotel dealing


commission on hotel tarrif


best commission offer jaipur hotel





Any body can do hotel bookings in jaipur in hotel meenakshi palace. Here is online hotel reservation facility in jaipur every body can use this facility.

online hotel reservation jaipur india


online hotel reservation


hotel bookings india jaipur


hotel bookings


economic hotels


economic hotels jaipur rajasthan india


best hotels


best hotels jaipur india


comfortable budget hotels


comfortable budget hotels jaipur india


rajasthan tourism hotels


tourism hotels jaipur india


travel agent hotels commission

usha.digitalinfo disse...

When ever any body wants to visit jaipur then that time he or she come, here is comfortable budget price rooms available in this hotel, when ever any body visits jaipur that time you will found very comfortable budget price hotels in jaipur .


Here is available different types hotel packages in jaipur apart from this you will find here rajasthan hospitality in jaipur.


Hotelmeenakshi.in is the best discount hotels in Jaipur India. Apart from this it has online booking services facility now these days Online hotel booking in India is very easy. Book your favorite hotel in Jaipur online now.


Hotels  meenakshi palace is a comfortable budget hotel in Jaipur  providing round the clock room service and the best in Jaipur hotels. The  hotel  is a economy hotel in jaipur .


We offer Best 3 star Hotel, 3 Star Hotels in Jaipur, Luxury Hotel in Jaipur,  budget hotels in Jaipur, Lonely Planet 3 star Hotel, Railway Station Hotel jaipur. And many facility which is related hotel and hospitality industries.

Raju Ahmed disse...

Foods is very important thing in our life. We need healthy and testy Food very much. You know Chinese Food is very testy to take. But also Bengali Food & Indian Food is really good. Bengali Food& Indian Foodis like to similar. Another Food have like that Italian Food, Japanese Food, Greek Food, Spanish Food Mexican Food
Thai Food is also very testy. You can get here all Food Recipes in this site.